RSS
» دانلود برنامه رادیو جوان ( 1394/04/16 )
» SeekDroid AntiTheft & Security Pro 2.0.4 موضوع : امنیتی , نرم افزار ( 1394/04/14 )
» دانلود Advanced Task Manager Pro 5.0.7 – تسک منیجر اندروید ( 1394/02/05 )
» 7 ایراد اساسی نکسوس6 ( 1394/02/01 )
» بررسی تخصصی جی اس ام؛ اچ تی سی وان ام 9 (HTC One M9) ( 1394/02/01 )
» بررسی تخصصی جی اس ام؛ گلکسی اس ۶ Samsung Galaxy S6 ( 1394/02/01 )
» گوشی جدید سامسونگ و تمام اطلاعاتی که درباره آن منتشر شده است + عکس ( 1394/02/01 )
» دانلود برنامه Bass_Booster_Pro_2.0.3 ( 1393/11/08 )
» اجرای بازی های پلی استیشن ۱ در اندروید PS1 in Android ( 1393/11/05 )
» شتراک اینترنت کامپیوتر با موبایل با Android Reverse Tethering 3.19 برای اتصال و Share کردن اینترنت ا ( 1393/09/30 )
» دانلود Mafon 1.0 – موزیک پلیر کلاسیک ، قدیمی و جالب اندروید ( 1393/09/11 )
» دانلود برنامه ضبط مکالمات Automatic Call Recorder Pro v3.73 اندروید ( 1393/09/08 )
» بازی Asphalt 8: Airborne v1.4.1e آندروید همراه دیتا – جدیدترین نسخه و درخواستی کاربران – تست شده ( 1393/05/24 )
» ال‌جی G3 Beat معرفی شد: صفحه نمایش ۵ اینچی، فوکوس خودکار لیزری ( 1393/04/30 )
» دانلود FIFA 14 by EA SPORTS™ v1.3.2 بازی فیفا ۱۴ اندروید ( 1393/04/30 )
» بازی سونیگ ( 1393/04/26 )
» برنامه iromusic ( 1393/02/31 )
» فیس بوک گوشیهای آندروید ( 1393/02/31 )
» نرم افزار یاهو مسجر برای آندروید ( 1392/5/13 )
» ترفند delivert نشدن اس ام اس ( 1392/2/20 )

دانلود بازی نام آشنا و محبوب پرنده عصبانی فصل بازگشت به مدرسه Angry Birds Seasons: Back To School  را برای گوشی های آندروید تدارک دیده ایم. بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور با بیش از 250 سطح جذاب می باشد. این نسخه نسبت به نسخه های قبلی تغییرات قابل توجهی داشته است. بطور مثال اضافه شدن پرنده های جدید صورتی و مداد, سیب, کوله پشتی و غیره. این نسخه بازی ب از جلوه های صوتی زیباتر و پس زمینه های جالب بهره برده است شما هم اکنون می توانید این نسخه را به آسانی ازوبلاگ موبایلستات به آسانی دانلود نمائید.
توجه : این بازی برای گوشی های آندروید دارای پردازنده (ARMv6) مناسب می باشد.

 

دانلود بازی محبوب پرندگان عصبانی فصل باز گشت به مدرسه Angry Birds Seasons: Back To School آندروید

 



برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->


دانلود تم جذاب و بسیار شیک شب گربه Night Cat برای گوشی های سیمبیان 3 ,سیمبیان آنا, سیمبیان بل و سیمبیان سری 60 ورژن 5 - تم زیبایی که برای شما بازدید کنندگان گرامی تدارک دیده ایم یکی از جذاب ترین تم های سیمبیان می باشد که قابلیت های بسیاری را در خود گنجانده است با دانلود و استفاده از این تم جذابیت خاصی را به گوشی خود اضافه کنید


برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->


 

 

 

 

در این پست قصد داریم مجموعه ایی کامل از نرم افزار های موبایل را در اختیار شما کاربران سایت دانلود ها قرار دهیم این مجموعه شامل ۸۰ نرم افزار مفید و کاربردی  با فرمت جاوا بوده که بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب هستند.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

برای دانلود از ادامه مطلب استفاده کنید

 

 

 


برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->


تشخیص اصل بودن گوشی موبایل از طریق اینترنت

امروز در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت ترفندستان بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!



برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->


16 نکته که در مورد نوکیا شاید نمی دانستید ؟!


نام شهری که نوکیا در آن متولد شده از رودی که از این شهر می گذرد گرفته شده است. این شهر که خود نیز نوکیا نام دارد، نام رودی که از آن عبور می‌کند “نوکیان ویرتا” است و در منطقه Pirkanmaa جریان دارد . . .



۱۶ نکته جالب در مورد نوکیا که نمی دانستید !
چقدر نوکیا را می‌شناسید؟ این سوالی است که می‌توانید ابتدای این مطلب از خود بپرسید. بدون شک، نوکیا یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در جهان است که طرفداران زیادی را دور خود جمع نموده است. تلفن‌های همراه نوکیا، حتی در این زمان که رقیبان سرسختی از هر طرف آن‌ها را احاطه کرده است نیز می‌توانند مشتری جذب کنند.
در این مطلب می‌خواهیم به ۱۶ نکته کوتاه در مورد نوکیا اشاره کنیم که شاید تا قبل از این، آن‌ها را نمی‌دانستید.
۱. نام شهری که نوکیا در آن متولد شده از رودی که از این شهر می گذرد گرفته شده است. این شهر که خود نیز نوکیا نام دارد، نام رودی که از آن عبور می‌کند “نوکیان ویرتا” است و در منطقه Pirkanmaa جریان دارد.
این نام نیز خود از کلمه قدیمی در زبان فنلاندی گرفته شده است که به معنای سمور سیاه است که البته در محتوای کلمه بیشتر معنی غم و اندوه می‌دهد.
۲. قبل از این‌که نوکیا بر روی محصولات مخابراتی متمرکز شود، کالاهایی مانند چکمه‌های لاستیکی و تلویزیون تولید می‌کرد!
 


برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->


دانلود نرم افزار Nokia PC Suite v7.1.180.46

نرم افزاری را با عنوان nokia pc suit برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای رایگان شرکت نوکیا می باشد که به دارندگان گوشی های این شرکت کمک می کند تا از طریق کامپیوتر بر روی اطلاعات موجود در گوشی موبایل خود مدیریت کنند. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر خود به یکی از روش های Bluetooth, Infrared, Serial Cable و USB Cable گوشی خود را به سیستم متصل کنید و سپس از امکاناتی همچون انتقال اطلاعات، تصاویر، موزیک، فیلم از گوشی به کامپیوتر و بلعکس با سرعت بسیار بالا استفاده کنید. همچنین می توانید اینکار ها را برای تبادل اطلاعات بین دو گوشی نوکیا از طریق کامپیوتر نیز انجام دهید. علاوه بر این می توانید از کلیه ی اطلاعات مهم موجود در گوشی خود مانند مخاطبین، اس ام اس ها و سایر اطلاعات مهمی که در گوشی دارید یک نسخه پشتیبان در کامپیوتر تهیه کنید تا در صورت از بین رفتن اطلاعات گوشی به راحتی بتوانید اقدام به بازیابی آنها نمایید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان استفاده از گوشی به عنوان یک مودم بی سیم برای اتصال به اینترنت و نیز امکان ارسال اس ام اس از کامپیوتر اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

این نرم افزار توسط گروه سیاره دوستان آپلود شده است بدلیل توضیحات کامل در مورد این نرم افزار در سایت میهن دانلود توضیحات این برنامه را از آن سایت کپی کرده ایم .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...........



برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->


گوشی های سونی اریکسون قابلیت بسیار جالبی نهفته است که ما را بیشتر به یاد بنزین ذخیره شده در باک ماشین های پیشرفته می اندازد! حتمأ برای شما نیز پیش آمده است که قصد گرفتن تماس یا کار ضروری دیگری با گوشی خود دارید ، اما گوشی شما شارژ ندارد. این موارد راه چاری ای که به ذهن افراد میرسد استفاده از تلفن ثابت یا همگانی و حتی قرض گرفتن گوشی افراد دیگر است. اما اگر گوشی شما سونی اریکسون دست نگاه دارید ، چرا که گوشی شما یک شارژ مخفی نیز در خود ذخیره است که در لحظات اورژانسی فریادرس شما خواهد شد. در این ترفند نحوه روشن کردن گوشی با شارژ خالی را به شما معرفی خواهیم کرد.



ترفند سونی اریکسون









بدین منظور:
پس از خاموش شدن گوشی و پس از آن که اطمینان پیدا کردید گوشی خالی از شارژ باتری دیگر به روش معمول روشن نخواهد شد (ترفندستان) ، کافی است:
کلید Power گوشی را به مدت ۱۵ ثانیه نگه دارید.
پس از ۱۵ ثانیه خواهید دید که گوشی شما روشن خواهد شد!
حالا میتوانید دکمه را رها کنید.
اکنون گوشی شما روشن شده است و میتوانید یک تا دو تماس کوچک اورژانسی با گوشی خود بگیرید.

این موضوع از ابتکارات شرکت سونی اریکسون است که در مواقع ضروری به کمک استفاده کنندگان این گوشی ها میاید.

منبع: www.sayarehdostan.rzb.ir



برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->



Samsung PC Studio 7.2.24.9 یکی از نرم افزار های قدرتمند و کاربردی مدیریت گوش های سامسونگ است. شما می توانید برای همگام سازی مخاطبین، آیتم های تقویم یا ایمیل ها، انتقال فایل یا بکاپ کرفتن از اطلاعات و حتی ایجاد و ارسال پیام های متنی از این نرم افزار استفاده کنید. Samsung PC Studio نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای نصب نرم افزارهای Java و Symbain روی گوشی ها می باشد. تنها کافیست فایل مورد نظر خود را که می خواهید کپی کنید، روی گوشی با کشیدن و رها کردن، روی گوشی قرار دهید. همچنین می توانید CD های صوتی Rip کرده، فایل های موزیک بسازید و فایل های موزیک را به صورت مستقیم روی گوشی موبایل خود کپی کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و رابط کاربری نرم افزار با آیکون های زیبا به راحتی قابل دسترس می باشند. تمامی عملکردها نیز در زیر منوی File لیست شده اند.



برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->



عمومی شبکه 2G GSM 850/900/1800/1900
شبکه 3G

تاریخ معرفی اکتبر 2011
وضعیت در بازار موجود

سایز ابعاد 7.1 × 68.9 × 130.7 میلیمتر
وزن 127 گرم

صفحه نمایش نوع
صفحه لمسی خازنی ,16 میلیون رنگ
اندازه 960x540 پیکسل ,4.3 اینچ
» حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر
» حسگر برای غیرفعال کردن صفحه

صدا آوای زنگ MP3 ,WAV ,ویبره
دریافت آهنگ ندارد
بلند گو دارد



برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->


راه کار جدید برای استفاده بهینه از باطری گوشی

 
7 راه کار جدید برای استفاده بهینه از باطری گوشی
  • 1. تنظیم زمان وقفه ذخیره کننده نیرو :
    تنظیمات> عمومی> شخصی سازی> نمایش (نوکیا S60 3rd)
    هر چه ساعت در هنگام بیکاری گوشی شما زمان کمتری نمایش داده شود ، میزان مصرف باطری گوشی موبایل شما به همان نسبت کمتر میشود.

 

 

2. بستن همه برنامه هایی که استفاده نمیشوند
داشتن برنامه های در حال اجرا در پس زمینه ممکن است از قابلیت چند وظیفه ای گوشی شما استفاده کند ، اما زمانی که تلفن همراه خود را در جیبتان گذاشتید یا از آن استفاده نمیکنید کاملا بی فایده است زیرا هم از باطری گوشی شما استفاده میکند ، هم کارت حافظه را درگیر کرده و هم پردازنده گوشی را بی دلیل مشغول میکند.

 

» برای بستن برنامه های کاربردی ، به سادگی کلید منو را پایین نگاه داشته (در نوکیا S60 2,3,5 edition) تا اینکه شما شاهد یک پنجره باز شو شوید ، سپس با فشردن دکمه "c" و انتخاب "بله" از برنامه خارج شوید.

3. غیر فعال کردن موقعیت شما در جی پی اس

 

تنظیمات> عمومی> موقعیت> روشها موقعیت
تنظیمات> تلفن> برنامه sett. > موقعیت> روش موقعیت (نسخه S60 5th)

یکی از پرمصرفترین برنامه هایی است که بسیار از باطری گوشی شما استفاده میکند.
با غیر فعال نمودن این قابلیت هنگامی که از آن استفاده نمیکنید میتواند به شکل چشمگیری در مصرف باطری گوشی شما صرفخ جویی کند.این قابلیت تنها در گوشی های GPS دار وجود دارد

 

 

4. کاهش روشنایی شما
تنظیمات> عمومی> Personalisation> نمایش> سنسور نور
تنظیمات> تلفن> نمایش> سنسور نور (نسخه S60 5th)

 

بسیای از کاربران عاشق نور زیاد صفحه نمایش موبایل هستند ، در مقابل عده ای نیز به نور کم و پایین علاقمندند که میگویند نور زیاد چشم ما را اذیت میکند!
در هر صورت بهتر است نور LCD موبایل را از نیمه کمتر یا بصورت کامل کم کنید که باعث شود حد اکثر استفاده را از موبایل خود بکنید.

 

 

5. غیرفعال کردن بلوتوث شما
تنظیمات> اتصال> بلوتوث

 

بلوتوث یکی از ویژگی های فوق العاده است که به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات خود را بصورت بی سیم مشترک سازند. با این حال ، بعید است که شما بصورت تمام وقت فایل های خود را منتقل کنید. پس بهتر است هنگامی که از آن استفاده نمیکنید آن را خاموش نگاه دارید.نه تنها با خاموش کردن از باتری گوشی خود بیشتر استفاده میکنید بلکه عمر آن را افزایش میدهید.

 

 

6. استفاده از دارک تم ها و تم های تیره (روش تأیید نشده)
چند نفر گفته اند که استفاده از "تم تیره" کمک خواهد کرد که عمر باتری طولانی و محافظت از صفحه نمایش بیشتر شود. این روش را ما تایید نمیکنیم. اگر چه این روش تأیید نشده است ، اما شاید بتوان گفت که ممکن است از انرژی کمتری از صفحه نمایش استفاده کند !

 

 

7. طبق معمول میگوییم ویبره را خاموش کنید !



برچسب‌ها:
دسته بندی : <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
اَبر برچسبها
پیوندهای روزانه
 
درباره ما

    علی جانفدا و فرشاد ٍ سلام به وب سایت موبایلستان خوش آمدید هرگونه سوال یا برنامه در مورد گوشیهای جاوا و یا آندروید خواستید در خدمتیم لطفا از طریق نظرات یا تماس با ما به اطلاع برسانید
    ایمیل : dchooghol@yahoo.com


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 8
    بازدید ماه : 134
    بازدید کل : 62923
    تعداد مطالب : 35
    تعداد نظرات : 8
    تعداد آنلاین : 1